štvrtok 4. mája 2017

Unboxing 10 (alebo knižné prírastky)

Nový mesiac, nové knihy. Túto tradíciu som si nedovolila porušiť ani tento raz a hoci je len začiatok mesiaca, už mi do knižnice pribudli 4 krásne knihy. Aké to sú?

Ako som vás už informovala, v projekte Podporujeme slovenských autorov najnovšie nájdete aj moju maličkosť. V rámci tohoto projektu mi včera dorazil prvý recenzný výtlačok. Jedná sa o pokračovanie na Seduktora s názvom Seduktor- hra zradcov, od dvojice slovenských spisovateliek vystupujúcich pod menom Sofia Vitalle. Knižku som už začala čítať a musím povedať, že pokračovanie príbehu vyzerá naozaj dobre. Knižku si so sebou beriem na víkend do Tatier, kde ju plánujem prečítať. Ak sa podarí, budúci týždeň by ste sa tak mohli tešiť na recenziu. 
Oficiálna anotácia: Život mladého dievčaťa menom Ema sa radikálne zmení, keď je jedného dňa unesená mužom menom Seduktor. Sed zobrazuje postavu Pokušiteľa (padlého anjela), takzvaného Zvodcu hriešnikov, ktorý sa snaží svoje obete zviesť na hriech a potom ich zabiť. Túto prácu vykonáva na základe dohody, ktorú uzavrel pred dávnymi rokmi. Zapredal vlastnú dušu za slobodu. Môže ju získať späť len v prípade, že splní podmienky, ktorým sa zaviazal.
K jeho vytúženej slobode mu chýba zabiť len posednú obeť, Emu, no zistí niečo, čo ho donúti ten čin prehodnotiť. V danom momente dohoda, ktorú uzavrel pred mnohými rokmi padá a z neho, z lovca, sa stáva lovená zver. Teraz je to on, kto musí v sebe nájsť silu bojovať proti nepriateľom, aby získal späť svoju dušu. Ocitá sa na rázcestí dvoch ciest netušiac, ktorá je tá správna. Cíti sa ako medzi dvoma mlynskými kameňmi. Na jednej strane stojí túžba po vlastnej duši, na druhej smäd po pomste. Rozohrá veľmi nebezpečnú hru. Dokáže však rozoznať čo je pravda a čo hra zradcov?

 △△△△△△△△

Ďalšie tri knihy som objednávala z gorily.sk, kde mali OBROVSKÉ výpredaje. Pôvodne som nič objednávať nechcela a len som tak náhodne zablúdila na ich stránku. Ale! Keď som zbadala Marťana za 3,99 a greenovky za 2,99, bolo rozhodnuté. Zbohom euríčka, plač, peňaženka. Toto totiž nebolo moje prvé vyčíňanie a nakupovanie. Za posledné 3 týždne som toho nakúpila obrovské množstvo, takže na najbližšie 2 mesiace mám o čítanie postarané. 
Oficiálna anotácia: Je nejslavnějším mužem na Zemi. Má to však háček: není na Zemi… 
Před šesti dny se Mark Watney jako jeden z prvních lidí prošel po Marsu. Teď je přesvědčený, že bude prvním člověkem, který tam zemře. Málem zahynul v prašné bouři a zbytek jeho posádky odletěl v domnění, že je mrtvý. Mark nemá jak odeslat zprávu, že přežil. A i kdyby se s lidmi na Zemi spojit dokázal, zásoby mu dojdou mnohem dřív, než by stačila dorazit pomoc.
Mark se však nevzdává. Vyzbrojen pouze svým důvtipem, technickými dovednostmi a nevyčerpatelným smyslem pro humor, který se pro něj stane nejcennějším zdrojem síly, se pouští do tvrdošíjného boje o přežití. Jak zdolává jednu zdánlivě nepřekonatelnou překážku za druhou, začíná věřit, že by na cizí planetě přece jen mohl obstát. Jenže Mars mu ještě přichystá nejedno překvapení…

△△△△△△△△

Oficiálna anotácia: Když jste zázračné dítě, otvírá se před vámi zázračná budoucnost. Nebo ne? Colin Singleton právě maturoval, dostal kopačky od své devatenácté Kateřiny a má pocit, že jeho život skončil. Ještě že je tu jeho kamarád Hassan, který prostě žádné utápění v sebelítosti nepřipouští. Než se Colin stačí vzpamatovat, ocitne se na cestě bez cíle – a ta skončí v ospalé venkovské díře, vyznačující se jen dvěma pozoruhodnostmi: hrobem rakousko-uherského arcivévody a dívkou Lindsey. Její zásluhou Colin začne pomalu chápat, že není nutné být mladistvým géniem, abyste změnili svět...

△△△△△△△△

Oficiálna anotácia: Chicago je dost velké město a dva středoškoláky z jeho opačných konců může dohromady svést leda náhoda. A aby se navíc ti dva jmenovali úplně stejně, totiž Will Grayson, musí ta náhoda být hodně veliká. Jenže opravdový spád věci naberou teprve tehdy, když se do všeho vloží ještě někdo třetí – kamarád jednoho z Willů zvaný Drobek, tornádo v lidské podobě. Drobek je střední útočník školního týmu amerického fotbalu, autor, skladatel, producent, režisér a hlavní hvězda nejlepšího muzikálu všech dob, a především věčně zamilovaný gay. A když ten se do něčeho pustí, můžete si být jistí, že při zdi se držet nebude… Oba Willy čeká řada příjemných i méně příjemných překvapení a postupně si budou muset znovu přebrat všechno, co si mysleli o sobě, o lásce i o přátelství.

Z kníh mám obrovskú radosť. Dúfam, že naplnia moje očakávania. :) 
Čítali ste niektorú z kníh? Ak áno, ako sa vám páčila?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára