nedeľa 26. marca 2017

Týždeň s knižkou 3

Zdá sa mi, že odkedy som začala písať Týždeň s knižkou, dni ubiehajú rýchlejšie. Možno to bude tým, že sa celý týždeň teším na piatok a na to, ako sa s vami podelím o zážitky z predošlých dní. Tento piatok mi to bohužiaľ akosi nevyšlo, preto píšem článok dnes. Dúfam však, že sa vám bude páčiť. 😊

Z osobného života:
Pomaly, ale iste sa všetko vracia do starých koľají. „Pooperačné zranenia“ sa pekne hoja a škola na tom prekvapivo nie je až tak zle. Dokonca som sa prekonala a v sobotu večer som šla na bowling so spolužiakmi zo základnej školy. Tí, ktorí ma poznajú, vedia, aké ťažké je ma niekam dotiahnuť. 😁
Taktiež som viac začala uvažovať o tom, čo vlastne od života chcem. Od operácie sa mi celkovo zmenil pohľad na svet. Zamýšľam sa nad vecami a otázkami, na ktoré som kedysi ani nepomyslela a rozoberám ich z každej strany. Aj keď pri týchto mojich chvíľkach prídem na zaujímavé myšlienky, občas ma to prevalcuje a ja som nasledujúce tri dni (občas viac) v depresii. Asi budem musieť premýšľanie obmedziť.


Z knižného života:
Začiatkom týždňa som dočítala Výnimočnú od Kristin Cashore, ktorú som dlho nemohla zohnať. Našťastie je sestrina spolužiačka milá a ochotná duša a knihu mi predala. Schválne som trochu počkala, než som sa do nej pustila. Keď som ju však chytila do ruky, už som ju nepustila. To čakanie stálo za to. Príbeh sa mi neskutočne páčil. Čítanie som si užívala, takže mi prišlo ľúto, keď som knihu mala o tri dni prečítanú. V blízkej (veľmi blízkej) budúcnosti si zadovážim pokračovania.
V piatok večer, keď boli sestry na koncerte (samozrejme, že som ostala doma, som to predsa ja), som dostala chuť prečítať si niečo ľahké. Skončila som pri Čiernom krásavcovi od Anny Sewell. Samozrejme išlo o detské vydanie. 😁 Knižka má nádherné ilustrácie, vďaka ktorým som sa do príbehu úplne ponorila. Ako stvorené na čítanie pred spaním.
Môj život „recenzenta“ sa za posledné dni tiež trochu obohatil. V škole momentálne prebieha literárna súťaž, kde môžeme posielať poviedky, básne a recenzie. Hádajte, ktoré z toho som si vybrala... Na súťaž ma upozornila slovenčinárka, ktorá vie, že recenzujem a venujem sa písaniu blogu. Vďaka jej za to. :D 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára