piatok 10. marca 2017

Týždeň s knižkou 1

Už niekoľkokrát som uvažovala, že okrem mesačného zhrnutia začnem písať aj to týždenné. Nepôjde len o môj "knižný" život, ale aj ten osobný. Príspevky by tak boli častejšie a myslím si, že blog menšie oživenie potrebuje. Dnes vám teda prinášam prvý článok z rubriky Týždeň s knižkou.

Z osobného života:
Tento týždeň sa niesol v duchu zotavovania.. Posledné dva roky ma trápili bolesti v oblasti brucha, ktoré často vystreľovali až do chrbta. Veľkú pozornosť som tomu nevenovala, čo bola chyba. Pre dvoma týždňami ma zastihla žlčníková kolika a ja som skončila v nemocnici a o niekoľko dní na to aj na operačnom stole.
Môj pobyt v nemocnici trval dokopy 11 dní, takže som mala dostatok času na uvažovanie, a samozrejme aj na čítanie. Spoločnosť mi robil Harry Potter, konkrétne druhý diel. Mimo iného som trochu kreslila a doháňala učivo. To už je čo povedať, keď ani v nemocnici nemáte pokoj od školy...
Bohužiaľ, budúcoročná maturita ma nepustí.

Z knižného života:
Od Vianoc na poličke ležala a na svoje prečítanie čakala kráska A Torch Against The Night od spisovateľky Saby Tahir. Ide o pokračovanie na fantasy knihu Iskra v popole (recenzia), ktorá sa mi do rúk dostala vďaka megaknihám.
Ako ste si iste spočítali, trvalo mi tri mesiace, než som sa dostala k tejto anglickej bichličke. Na fantasy takýchto grádov totiž musí byť nálada, no v prvom rade čas. Ten mi kvôli škole a večným písomkám chýbal. To sa však "vďaka" žlčníku zmenilo, a ja som po knihe konečne siahla.

Kým som neprečítala prvú stranu, ani som si neuvedomila, ako veľmi mi príbeh a postavy chýbali. Opätovné stretnutie s Laiou a Eliášom bolo pre mňa veľmi emotívne. S postupným napredovaním príbehu mi obaja čoraz viac prirastajú k srdcu ako jednotlivci, ale aj ako pár. Kde sa hrabe Keenan? Laia patrí k Eliášovi a Eliáš k Laii. ♥
S kľudným svedomím môžem povedať, že sa mi zatiaľ pokračovanie páči viac ako prvá kniha. Obávam sa však, že ak autorka bude pokračovať vo svojom pláne (okay, žiadne spoilery), dostanem infarkt. Toto mi urobiť nemôže. Jednoducho nie!!!
Uvidím, ako sa bude príbeh vyvíjať a je možné, že sa neskôr môžete tešiť na recenziu. Snáď sa mi knihu podarí cez víkend, poprípade na ďalší týždeň, dočítať. Z gorila.sk som si totiž objednala dve knihy, na ktoré sa neskutočne teším. Ale všetko poporiadku... :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára