štvrtok 28. apríla 2016

Wattpad tag!

Moja drahá sestra si asi povedala, že ma chce naštvať. Označila ma do tagu na Wattpade, kde mi položila 13 otázok. Povedala som si, že vám tento tag pridám aj sem, aby ste sa o mne niečo dozvedeli. :) Enjoy!           
1.Ako dlho sa venuješ písaniu? Ťažko povedať. Už na prvom stupni základnej školy som si zvykla niečo len tak napísať, aby som zabila nudu. Občas som sa zapojila do súťaže. Bohužiaľ, nikdy som neuspela.
2.Ako si sa k tomu dostala? Vlastne ani neviem. Jedného dňa som si sadla za stôl, vytiahla pero a papier a bolo to. :D
3.Preferuješ fantasy alebo sci-fi? Vzhľadom na to, že som obrovským fanúšikom Julesa Verna (sci-fi), je ťažké sa rozhodnúť. Oba žánre majú svoje čaro. V oboch vstupujem do iného sveta. A oba milujem rovnako.
4.Bývaš na dedine či v meste? V meste.
5.Obľúbené seriály, knihy a film? Seriál je iba jeden. Moja srdcovka- Merlin. Čo sa týka kníh, tých je veľa. Medzi moje najobľúbenejšie patrí séria Odkaz dračích jazdcov od Christophera Paoliniho, séria Tiene Londýna od Maureen Johnson, Eon/Eona od Elison Goodman, séria Kronika Cartera Kana od Ricka Riordana a Halfbad/Halfwild od Sally Green. Medzi moje najobľúbenejšie filmy by som zaradila TitanicVojnový kôň a Nekonečný príbeh.
6.Preferuješ horor alebo romantický film? Jednoznačne horory. Mám rada, keď sa môžem zagúľať do deky a báť sa. Za jeden z najlepších hororov, aké som kedy videla, považujem Hra na utrpení. Romantické filmy sú na mňa veľmi presladené, ale Titanic milujem.
7.Čítala si odo mňa nejakú poviedku? Ak áno, akú ak ak nie, odchod si nejakú prečítať! Čítala som len Merlina, ktorého ťa (ako inak) nútim písať. :D
8.Aká je tvoja obľúbená poviedka tu na Wattpade? Fanfiction na Merlina od CreamyXD s názvom Merlin- A Different Fate?
9.Si na strednej, základnej alebo vysokej škole? Kde bolo/je najlepšie? Som v 2. ročníku na bilingválnom gymnáziu. A kde bolo/je najlepšie? Oproti základke môžem povedať, že škola, kde som teraz, je omnoho lepšia a na základku by som sa už nevrátila. :)) Väčšinou kvôli osobným dôvodom...
10.Máš súrodencov? Ak áno, ako často sa hádate? Prípadne ako dlho vám vydrží sa nepohádať.Mám dve sestry- sme trojčatá. Hádky sú na dennom poriadku. xD
11.Klaus alebo Elijah? Elijah.
12.TVD alebo TO? TVD.
13.Vlkolaci či upíry? Poprípade aké iné nadprirodzené bytosti? Kúzelníci! A draky! :D :3
Ak chcete vedieť, koho som do tagu označila ja, pozrite si môj wattpad- https://www.wattpad.com/story/70358990-tag

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára